Leírás
Mi az EASUN Otthon szervizszolgáltatás?
EASUN rendszer otthonszerviz szolgáltatásunkat az alábbiakban tudod igénybe venni:
- Garanciális az EASUN készüléked, és a meghibásodást már bejelentetted az EASUN Magyarország központi ügyfélszolgálatán, garanciális készülék cserét kaptál, ekkor a készüléket le kel szerelni és fel kel szerelni az új készüléket.
- Már lejárt az EASUN garanciád (garancián kívüli) készülék leszerelést és új készülék felszerelést is elvégezzük neked.
- Már lejárt az EASUN garanciád, meghibásodott az EASUN invertered, és javíttatni szeretnéd a készülékedet, kérésedre leszereljük és elszállítjuk a központi szerviz pontunkra. A javítást követően újra fel is szereljük a készüléket neked.
- Meglévő EASUN rendszeredet szeretnéd ellenőriztetni, mert úgy tapasztalod hogy valami nem teljesen tökéletes.
- Meglévő EASUN napelemes rendszeredet szeretnéd bővíteni, ezért helyszíni felméréssel tanácsot kérsz a bővítési lehetőségekről.
- Hiányzó érintésvédelmi jegyzőkönyvet szeretnéd pótolni. (áramszolgáltató részére is elfogadott mérési jegyzőkönyvre van szükséged)
- EASUN Készülék beállítással kapcsolatban kérsz segítséget.
- Meglévő EASUN rendszeredet szeretnéd karbantartani.
- Napelemes rendszertelepítéssel kapcsolatban előzetes felmérésre, pontos ajánlatra van szükséged.
- Szigetüzemű napelemes rendszert (OFF-grid rendszert szeretnél) EASUN rendszer tervezése, szükséges anyagokkal, rendszerelemekkel együttesen, akár teljes körű telepítéssel együttesen.
- Invertert szeretnél cserélni, vagy Akkumulátort szeretnél a rendszeredbe beépíteni, esetleg a meglévő invertert vagy akkumulátort szeretnéd bővíteni.
- Meglévő napelemeid darabszámát szeretnéd bővíteni, vagy egy új „stringet” napelem csoportot szeretnél beépíttetni.
+1. Villog a ‘BP’ vagy ‘6P’ az inverter kijelzőjén. Valószínűleg az akkumulátorod túlmerült. Hívás indítása az ügyfélszolgálatunkat a mobil számunkon, segítünk az akkumulátorodat újra feltölteni hogy onnan már az invertered újra „lássa” az akkumulátorodat és teljesen feltöltse. Hívás indítása
Tudjuk akkor is szükséged van egy szakértő kollégára, ha korábban valaki más telepítette a napelemes rendszeredet, de azt a céget vagy azt a szerelőt már nem éred el. Az EASUN akkor sem hagy magadra a problémával. Akkor sem hagyunk magadra a problémával, ha nem EASUN rendszered van, megvizsgáljuk a problémát, és segítünk.
Mennyibe kerül?
A kiszállási díj országosan egységesen: 20,000.-Ft. +Áfa
Munkadíj: ez a megrendelt helyszíni munka típusától függ, de egy 10,000.-Ft+áfa óradíj összeggel már tudsz tervezni.
Hogyan tudod megrendelni?
Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36-30-860-7190-es telefonszámon,
vagy e-mailben az info@easunpower.hu címen is megrendelheted,
vagy a webáruházban csak tedd be a kosárba ezt a szolgáltatás, add meg az adataidat, és mi keresni fogunk téged.
Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni. Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. Ezután szakértőnk keresni fog időpont egyeztetés céljából.
Hogyan tudod lemondani?
Ha meggondoltad magad, és az EASUN Otthoni szervizszolgáltatást díjmentesen lemondhatod a +36-30-860-7190-es telefonszámon, vagy akkor, amikor szakértőnk telefonon keres a munkavégzés részleteinek egyeztetése miatt.
Fontos: ha a helyszínen, a munkavégzés megkezdése előtt gondolod meg magad, a kiszállási díjat ki kell fizetni.
Időpont-egyeztetés
A megrendelést követően kollégánk igyekezni fog 48 órán belül felvenni veled a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából.
A munkavégzés az egyeztetett időpontban megtörténik.
Mi fog történni a megrendelés után?
A helyszínre érkezve kollégánk átbeszéli veled a munka részleteit. A helyszíni munkát az ajánlat elfogadása után fogjuk elkezdeni, ezért fontos, hogy legyen otthon olyan személy, aki jogosult az esetleges bontással vagy építéssel járó munka megrendelésére, a teljesítés igazolására és a számlázott tételek jóváhagyására, és természetesen a kifizetésére.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.