Leírás
Mi az EASUN Otthon szervizszolgáltatás?
EASUN rendszer otthonszerviz szolgáltatásunkat az alábbiakban tudod igénybe venni:
- Garanciális az EASUN készüléked, és a meghibásodást már bejelentetted az EASUN Magyarország központi ügyfélszolgálatán, garanciális készülék cserét kaptál, ekkor a készüléket le kel szerelni és fel kel szerelni az új készüléket.
- Már lejárt az EASUN garanciád (garancián kívüli) készülék leszerelést és új készülék felszerelést is elvégezzük neked.
- Már lejárt az EASUN garanciád, meghibásodott az EASUN invertered, és javíttatni szeretnéd a készülékedet, kérésedre leszereljük és elszállítjuk a központi szerviz pontunkra. A javítást követően újra fel is szereljük a készüléket neked.
- Meglévő EASUN rendszeredet szeretnéd ellenőriztetni, mert úgy tapasztalod hogy valami nem teljesen tökéletes.
- Meglévő EASUN napelemes rendszeredet szeretnéd bővíteni, ezért helyszíni felméréssel tanácsot kérsz a bővítési lehetőségekről.
- Hiányzó érintésvédelmi jegyzőkönyvet szeretnéd pótolni. (áramszolgáltató részére is elfogadott mérési jegyzőkönyvre van szükséged)
- EASUN Készülék beállítással kapcsolatban kérsz segítséget.
- Meglévő EASUN rendszeredet szeretnéd karbantartani.
- Napelemes rendszertelepítéssel kapcsolatban előzetes felmérésre, pontos ajánlatra van szükséged.
- Szigetüzemű napelemes rendszert (OFF-grid rendszert szeretnél) EASUN rendszer tervezése, szükséges anyagokkal, rendszerelemekkel együttesen, akár teljes körű telepítéssel együttesen.
- Invertert szeretnél cserélni, vagy Akkumulátort szeretnél a rendszeredbe beépíteni, esetleg a meglévő invertert vagy akkumulátort szeretnéd bővíteni.
- Meglévő napelemeid darabszámát szeretnéd bővíteni, vagy egy új „stringet” napelem csoportot szeretnél beépíttetni.
Tudjuk akkor is szükséged van egy szakértő kollégára, ha korábban valaki más telepítette a napelemes rendszeredet, de azt a céget vagy azt a szerelőt már nem éred el. Az EASUN akkor sem hagy magadra a problémával. Akkor sem hagyunk magadra a problémával, ha nem EASUN rendszered van, megvizsgáljuk a problémát, és segítünk.
Mennyibe kerül?
A kiszállási díj országosan egységesen: 20,000.-Ft. +Áfa
Munkadíj: ez a megrendelt helyszíni munka típusától függ, de egy 10,000.-Ft+áfa óradíj összeggel már tudsz tervezni.
Hogyan tudod megrendelni?
Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36-30-860-7190-es telefonszámon,
vagy e-mailben az info@easunpower.hu címen is megrendelheted,
vagy a webáruházban csak tedd be a kosárba ezt a szolgáltatás, add meg az adataidat, és mi keresni fogunk téged.
Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni. Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. Ezután szakértőnk keresni fog időpont egyeztetés céljából.
Hogyan tudod lemondani?
Ha meggondoltad magad, és az EASUN Otthoni szervizszolgáltatást díjmentesen lemondhatod a +36-30-860-7190-es telefonszámon, vagy akkor, amikor szakértőnk telefonon keres a munkavégzés részleteinek egyeztetése miatt.
Fontos: ha a helyszínen, a munkavégzés megkezdése előtt gondolod meg magad, a kiszállási díjat ki kell fizetni.
Időpont-egyeztetés
A megrendelést követően kollégánk igyekezni fog 48 órán belül felvenni veled a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából.
A munkavégzés az egyeztetett időpontban megtörténik.
Mi fog történni a megrendelés után?
A helyszínre érkezve kollégánk átbeszéli veled a munka részleteit. A helyszíni munkát az ajánlat elfogadása után fogjuk elkezdeni, ezért fontos, hogy legyen otthon olyan személy, aki jogosult az esetleges bontással vagy építéssel járó munka megrendelésére, a teljesítés igazolására és a számlázott tételek jóváhagyására, és természetesen a kifizetésére.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.